2013. szeptember 22., vasárnap

Sziasztok!!:) először is nagyon szépen köszönöm a 14(!!!) komit, a feliratkozásokat, a több mint 200(!!!!!) megtekintést és a 49(!!!) "izgalmas" visszajelzést.:) brutál jól esik.:') Isteniek vagytok.:)
Ez a rész nem lett valami nagyon jól, mert ipad-ról teszem fel...:/ azért kiváncsi vagyok milyen lett... És mielőtt még hoznám a sztorit csak annyit szeretnék, hogy minden vasárnap lesz új rész!!:)
Ennél hamarabb sajnos nem tudok hozni..:/
Jó olvasást!! Xx
-------------**-------------
1.fejezet
"-Fuss Lina!! Édesanyád jön! Menekülj!- hallottam Harry hangját mögülem. Futottam a sötét utcán, Harry-vel a nyomomban. Hirtelen nem hallottam már semmit, csak anyukám magassarkújának a kopogását a padlón. Harry hirtelen eltűnt... Ijedten néztem körbe, és kerestem Harry-t. Kipp-kopp... A földre rogytam. Émelyegni kezdtem. Kipp-kopp, kipp-kopp... Felnéztem, és anyám gonosz arcába néztem. Már nyitotta a száját..."
-Kisasszony!Kérem..Megérkeztünk.
Álmosan megráztam a fejemet. Hirtelen beugrott anyámról kép. Összerezzentem. 
- El-Elnézést. Már megyek is.- nyújzóztam egyet, és kipattantam az ülésből.
A gépen már senki sem volt. Óvatosan lépdeltem lefele a lépcsőn. A várótéren csomó ember várt, vagy éppen telefonált.Óvatosan körbefordultam, Harry-t keresve. Egy oszlop mellett állt, fekete kapucniját a fejébe húzva. Két smaragdzöld szeme engem nézett. De nem jött oda hozzám. Lassan megindultam felé, mire ő is pár lépést jött felém, de hirtelen megállt. Nem jött közelebb mire én is megtorpantam. Elbizonytalanodva oldalra billentettem a fejemet, és vártam, hogy hátha idejön, vagy valami. Óvatosan kinyújtotta a kezèt két oldalra, mire futni kezdtem felé. Óriási lendülettel ugrottam bele a karjaiba. Kettőt megfordult, és óvatosan letett a földre, de nem engedett el. Éreztem az erőt az ölelésében. Hirtelen elgyengültem.Már nagyon rég öleltek ennyi érzéssel. Harry gondolom érezte, hogy nem nagyon állok a lábamon, mivel türelmesen tartott karjaiban..
- H-Harry! Köszönöm!- néztem fel rá és kerestem a tekintetét, de a kapucni nem engedte. Válaszul mégjobban magához ölelt, és lassan elengedett.
- Örülök, hogy megint itt vagy.- fogta meg a két vállamat, és mélyen belefúrta a tekintetét az enyémbe. - Hiányoztál.- suttogta halkan.
Óvatosan kibújtam a fogása alól, mire ő reflexszerűen elvette a cuccomat. 
- Nem lakok messze innen. - kezdett el fecsegni, hogy oldja a feszült csendet.
- Elköltöztél? - tátottam el a számat, de közben tartottam a lépést.
- Igen.. Muszály volt. Viszont remek helyen lakok most is. Egyáltalán nem bánom. 4 remek barátom lakik mellettem. 
- Tudom-tudom!- vágtam rá.- Ne felejtsd Harry, hogy én bíztattalak, hogy indulj az x-factorba. Ha nem is mondtam, de mindent tudok a bandáról. Óriási fan vagyok.- néztem rá csillogó szemmel, mire kicsit elpirult.
- Hááát akkor tudod mi a helyzet.- segített be a kocsiba, és gyorsan megkerülte a kocsit.- Egymás mellett lakunk London mellett. Gyönyörű helyen. Van kis tó, és ami a legjobb.:Csendes..Így tudunk pihenni. Viszont amit majd el kell viselned majd, azaz, hogy testőröm van. Először kicsit furi lesz, de nem olyan vészes.- magyarázta, miközben vezett.
- Nem baj. Ennyi legyen a legnagyobb gondunk. És tényleg köszönöm, hogy itt lehetek veled.. Ha te nem vagy, nem is tudom mi lett volna velem. Kérlek szólj ha valamiben tudok segíteni.
- Elég annyi, ha itt vagy velem. Más nem kell.- mormogta az orra alá, de meghallottam. Óvatosan végig simítottam a karján, mire kirázta a hideg.
- Köszönöm.- suttogtam mégegyszer, majd hátra dőltem, és kinéztem az ablakon. Mindjárt ott vagyunk.. Már láttam a házakat elsuhanni mellettünk. Lassítani kezdtünk, amikor egy sorompó állta az utunkat. Az őr csak ránézett Harry-re, biccentett egyet, és felengedte a sorompót. Érdeklődve néztem Harry-re, mire ő csak mosolyogva választolt.
- Hírességek vagyunk.. Ez a rész, ahol lakunk teljesen biztonságos. Kicsit parkfalu hatású. Csak itt hírességek laknak.- magyarázta.- Itt lakik például a szomszédban majdnem Simon Cowel, Cher Loyd, sőt Beyonce-nak is van itt egy háza.
Ámulva néztem közben azokat a házakat, amik mellett elhaladtunk. Óriási, gyönyörű, több emeletes épületek sorakoztak egymás mellett. Szinte már kiértünk a faluból,a amikor végre megpillantottam 4 ugyanolyan házat. Egyáltalán nem voltak nagyok. Ebben a környezetben teljesen eltörpült, de ha csak az egyik is bárhol másik városban, faluban lenne, tuti utána fordulnának.
- Megjöttünk.- állította le a motort Harry.- A jobboldali az enyém.
- Menjünk.- pattantam ki, és indultam el a házhoz. Fel se tűnt, hogy 5-en vannak a fiúk, és csak négy ház van.
Harry csendesen lépdelt mögöttem. Az ajtóban kicsit oldalra álltam, hogy oda engedjem Harry-t a zárhoz.
- Kisasszony.- tárta ki az ajtót előttem, és oldalra lépett.
Szinte elkápráztatott a ház. Gyönyörűen berendezték a kicsi szobákat. Teljesen ledöbbenve álltam.
- Azta.- csak ennyit bírtam kinyögni.
- Hát igen. Josh barátunk szép munkát végzett.- akasztotta fel a kabátját a fogasra, és segítve rólam is lehámozta a ruhát.- Remélem tetszeni fog a szobád. Amikor megtudtam, hogy megint velem fogsz lakni rögtön átalakítattam kicsit. - tuszkolt fel a lépcsőn, és folyamatosan mutogatta közben a szobákat.
- Itt van rögtön a lépcső mellett egy gardrób, mellette az én szobám, és az én szobámmal szemben van a tiéd.- izgatottan nyitott be a "szobámba".
Eddig is el voltam ájulva a háztól, de amikor megláttam a szobát... Tovább nem bírtam fokozni a gyönyörűt. Felidézte bennem azt, amikor még pár éve Harry-vel éltem. Pontosan úgy volt berendezve. A "megmentőm" láthatta, hogy felidézte bennem a múltat, mivel halkan kiosont, és bezárta az ajtót. Lassan az ágyhoz lépdeltem, és lezuhamtam rá. Előtört belőlem a fájdalom. A sírás görcsösen átvette a hatalmat felettem. De hagytam magamat. Tudtam, hogy ki kell belőlem jönnie, mert addig ijesztő depressziós leszek. Így a párnába nyomtam az arcomat, és teljesen átadtam magamat a fájdalomnak.
-------------**---------------
Hát ez lenne..:) véleményeket várom.:) szép hetet!xx

14 megjegyzés:

  1. Azta Bia :o nagyon ügyes vagy! :))) nagyon jól irsz ;) imádom *-* ez lesz az új kedvencem amit minden héten várni fogok :) egy új kedvenc a Dark mellett :D
    puszi: Niki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj Niki de cuki vagy!!*.* köszönöm szépen..:) <3

      Törlés
  2. Cunciiii :DDDD Megint jó részt alkottál:DD És látod??!! Egyre több *Kaczúrer* van:DDDDDDD nah majd szerdán megyek boldogítani téged:DDDDD
    Puszii :* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDDDD köszönöm....:) <3 egyre több....xd gyere!!:D<3 xx :*

      Törlés
  3. imádom nagyon várom a kövit és Niki én is imádom a darkot ...:) <3 <3

    VálaszTörlés
  4. Biankam nagyobb ügyes vagy, tök jól fogalmazol meg minden és a a történet.. ahw *-* *o* <
    by:Barbi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!!!:) <33 örülök, hogy tetszik.:') x

      Törlés
  5. Nagyon ügyesen irsz és látszik hogy nem más blogból lesed hanem saját magad irod meg :) (bocsi a tanáros kifejezésért xdd) Nagyon várom a következő részt És Harry nagyon cukii :D Csak igy tovább!!!! :D gyorsan hozd léci a kövit !!! :D :) <3
    By: Hana

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDDD NAGYON CUKI VAGY!!*_* köszönöm szépen.:) <333 Harry imádnivaló ;). Sietek!!:) <3
      Puszi x

      Törlés