2013. szeptember 15., vasárnap

Prológus/Szereplők

Lina Smith
Harry

Liam

Niall


Danielle

Louis


Zayn

Prológus:


Lina Smith sosem gondolta volna, hogy egy nyaralás után nem haza Kanadába, hanem Angliába fog érkezni. Ráadásul egy borzasztó vita után, ami után mar csak egyetlen egy emberre számíthat. Harry Styles-ra, a volt barátjára. Rengeteg dolog kavarog a fejében. Mégis szereti Harry-t? El tudta felejteni a szörnyű elválás miatt? Vagy még mindig szereti a szíve mélyén?

-Harry... Ezt nem hiszem el...- suttogtam a könnyeimmel küszködve.
- Mi a baj szívem?- ugrott fel a hangja két oktávval magasabbra.
- Tönkre tett a saját anyám.. - fuldokoltam.- egyedül vagyok.
- Hol vagy?- kérdezte riadtan.
- A repülőtéren. Nincs pénzem haza repülni. Nem bírom.. Segíts! Csak te vagy már nekem.- szorongattam sírva a telefonomat.
- Nyugodj meg. Szállj fel az első Angliába induló gépre! Elintézek mindent... Siess drága! A következő mindjárt indul. Siess!- hallottam a háttérben az egér kattogását. - Vigyázz magadra! A repülőtéren várlak!- azzal letette a telefont.
Fáradtan, álmosan, és elkeseredetten szorongattam a telefont. Sosem gondoltam volna, hogy az anyukám képes kitagadni, mert nem akarok oda menni egyetemre ahova ő akarta.. Szó szerint megmondta, hogy sose menjek többet haza. Remegve álltam az aulában, és könnyes szemmel néztem a hömpölygő tömeget. Még mindig szorongattam a telefonomat. Egyetlen egy ember maradt akiben még reménykedhetek. Harry.. Senkim nincs ezen kívül. Egy olyan fiúban kell bíznom, akivel már egyszer jártam, de elmúlt a szerelmem iránta... Azért jóban voltunk, de még is az exem. És most rá vagyok kényszerülve, hogy vele legyek, aki ráadásul még mindig szeret engem..
*Kérem az utasokat, hogy szálljanak be a Londonba induló járatba. A gép 10 perc múlva indul.*
A hangosbemondó hangjára rezzentem vissza a valóságba. Nem szabad szétesnem.. Még nem. Felkaptam a táskámat, és elindultam arra, amerre a tömeg vitt. Tudtam, hogy kifogtam a legnagyobb sort. Mindenki oda igyekszik, ahova én, ezért csak sodródnom kellett. A szokottnál is hosszabb sor állt. Több méteres kígyózó sor. Elkeseredetten ültem rá a táskámra. Le fogom késni a gépet, és akkor itt kell maradnom Belgiumban egyedül, magányosan. Hirtelen egy magas, izmos férfi tornyosult felém.
- Maga Lina Smith?- dörögte mély, szinte suttogó hangján.
-Igen.- válaszoltam kicsit félve, de határozottan.
-Jöjjön előre kérem. Már foglaltak önnek helyet, és a férfi azt mondta, hogy sürgős. Kérem kövessen!
Azzal megfordult, és elindult a tömeg mellett lévő ajtó felé. Gyorsan megragadtam a cuccomat, és utána futottam. Áttuszkolt az átvilágítón, majd tovább lökdösött a repülő felé. Már majdnem fent voltam a repülőn, amikor megfogta a karomat. Érdeklődve fordultam vissza felé.
- Csak eddig kísérem. Jó utat!
Azzal sarkon fordult, és eltűnt a szemem elől. Még pár pillanatot álltam, és néztem arra amerre eltűnt. Mivel nem láttam tovább, ezért én is sarkon fordultam, és a jegyemet szorongatva felszálltam a gépre. Fáradtan fészkeltem be magamat a finom bőrülésbe. Angliába biztonságba leszek... Harry-vel...


----------**-----------
Ez lenne a Prológus, és kicsit az első rész.:) Nagyon várom a véleményeket.:)

30 megjegyzés:

  1. Szia! nagyon tetszik a blog! Várom a további részeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szió!:) Nagyon örülök neki.:) <3 Sietek.:) <33

      Törlés
  2. Hát ez kikúrt jóóóó!*-----* Hamar 1 részt!!! xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *.* Úristen!!*.* Köszönööööm!! <3 Sietek.:) xx

      Törlés
  3. Sziaa!! Nagyon jó , kivàncsi vagyok a folytatàsra=) siesess a kövivel :* ♡♥♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szió!:) Nagyon örülök neki!*.* Sietek.:) <333333 :* x

      Törlés
  4. Szia! Ez nagyon jó *-* várom a következő részt, és rakj ki pls. feliratkozó modult!:)
    xx Encii.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!!:) Úristen, de örülök.:) Kiraktam.;) xx <3

      Törlés
  5. Nagyoooon jó még mindig sérült? Pegauniindikornisom!!!! Juuuj hozznod kell kövi héten az ú részt, mert különben;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csengém.:) <3 Már nem.:) Igenis.:) Majd, valami hiperszupert alkotok.;) x

      Törlés
  6. Szia nagyon jo folytasd! Várom a részt (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!!:) *-* De örülök, hogy tetszik.:) <3 Sietek.:) x

      Törlés
  7. sziia:) nagyon jó sztem..nekem bejön!!:33siess a kövi résszel!!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaa!!!:)) Úristen de édes vagy.:3 <3 örülök, hogy tetszik.:) sietek.:) x

      Törlés
  8. Sziaa!:))
    Ez nagyon jó lett,siess a kövi résszel!;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szió!!:) örülök, hogy tetszik.:) köszönöm.<3 sietek!;) x

      Törlés
  9. Sziaa!:D
    Nagyon jó!:D folytasd mindenképpen!:))) Nagyon érdekel hogy mi lesz:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaa!:) Jaj, de örülök, hogy tetszik.:) annyian kommenteltetek, hogy tuti, hogy folytatom.:)) sietek a kövivel!!:) xx

      Törlés
  10. Sziia!!
    Nagyon jo!! Ugyes vagy!!
    Siess a kovivel!! *-*
    Sok puszii : Réka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Halihó!!:) ÚRISTEN!! Annyira jól esik.:') köszönöm szépen.:) örülök, hogy tetszik.:) sietek!;) puszi!!^^ xo

      Törlés
    2. szia :D juj de jó!!!! GYORSAN HOZD A KÖVIT!!!!!!!!!!!!!! :DDDDD amúgy kérdeztek vmit????? van egy blogom és nem tudom hogy kell megcsinálni a chatat :(((( nem tudod melyik modulal kell?

      Törlés
    3. Szia én csinálom kinèzetett!
      Persze ha már meg van a link akkor a "html/link" modulba bemásolod és kész.

      Törlés
  11. Ez eszmeletlen jo lett!!;))
    Siess a kovivel pls!! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaaa!!:) amint tudom hozom.:) és köszönöm.^^ <3 x

      Törlés
  12. ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚr isten!!! Nagyon de nagyon imádom!!!! Következő részét nagyon vároooom!!!! Nagyon jóóóóóó lett!!!! <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!!:3 Úristen!!!*.* de édes vagy.:3 vasárnap kapjátok a következő részt.:3 már írom.;) <33 xx

      Törlés
  13. Jujjj *----* nagyon ügyi vagy bia! :)) niki voltam :D

    VálaszTörlés